keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Jotain pientä kuitenkin

Nyt on pitänyt 1:1 elämässä niin kiirettä, että  mineilyt ovat jääneet vähän vähemmälle. Joka ilta olen ajatellut, että nyt jotain aloitan mutta sitten ne ovat kuitenkin jääneet. Jotain ihan pientä on kuitenkin tullut tehtyä. Olin mielissäni kun netissä törmäsin tytön ja koiran kuvaan. Kuva on sama kuin mitä mulla on ihmisten koossa ja olen siitä kovin tykännyt. Joten nyt on Casablancankin väellä sama kuva. Kehykset maalasin kultaisesta valkoiseksi ja vähän kuluttelin.

Ompelin joskus sellaisia vanhan ajan teddykarhuja ja askartelukaappia nyt siivotessani törmäsin nallekankaiden jämiin. Jämistä sai hyvin ainakin yhden taljan nukkekotiin. Hengarit vaatekaapissa löytyivät nekin askartelukaapista, ne ovat Tim Holtzin skräppäystarvikkeita mutta toimittavat vallan mainiosti nukkekodin hengarin virkaa.



Matlock miniaturesista olen tilannut (muun muassa) tämän ihanan postimiehen setin. Varmaan joku Casablancan väestä tulee sitten olemaan postimies ja töissä Royal Maililla...=) 


2 kommenttia:

  1. Voi että, aivan ihania juttuja! Olipa mukava sattuma, että löysit tuon saman kuvan mikä sulla on 1:1 koossa :) Lopputulos on tosi sievä. Talja on hieno! Valkoinen talja pitäis minunkin nukkekotiin hankkia. Nukkekodin nukkekoti ja postimiehen asu ovat myös vallan upeita :) Täällä on aina niin kaunista, kyllä silmä lepää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ;) talja olisi voinut olla hieman paksumpikin mutta menee tuo noinkin. Se voisi sopia johonkin tuoliinkin pehmusteeksi ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...